mars 21, 2011

goodbye blue monday

Haft en sån där halvkass, halvbra dag idag.
Träffade goa människor i skolan, de var bra.
Huvudvärk och sjukkänslor är inte lika kul.

Efter skolan stack jag in till Domkyrkan, rockhouse. På bussen fick jag en rolig upplevelse, tjejen som satt bredvid mig pratde med sin kompis som satt på sätet bakom oss. Hon berättade att hon skulle upp till Umeå snart för att träffa en kompis som pluggade där. Inte nog med det fick jag en liten hjärtattack när hon började prata om ingen mindre en .. ja ni fattar nog? Håkan såklart, hon pratade om hur bra han var och att när hon ändå var där uppe skulle hon på hans konsert där 1 april. De gjorde min dag lite, trots huvudvärken blev jag lycklig, känns nästan konstigt. Jag blev lycklig för någon random tjej på bussen. Men så var det i alla fall. Jag blev lycklig för hennes skull.

Nu är jag i alla fall en Håkan affisch rikare, bild kommer när den är inramad och hänger på min vägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar