april 25, 2011

Häll ut havet ända bort till horisonten

Tjoo bananas,
Haft en sådan underbar påskvecka, det riktigt skriker om den! Började hos farmor och farfar (kika ett snäpp ner), på lördagen satte jag mig på tåget och begav mig till mormor i Grebbestad. Efter ett byte från x2000 till en svettig buss i de 20°C Götet befann jag mig i ett hav av kusiner hos mormor! Påskmiddag och shopping blev det med resten av lördagen, söndagen följde i liknande banor + firande av kusinen som fyllde 10 år! Idag måndag blev det en tur till Kämpersvik/gammelmormor, även kusinerna hängde med. Nu har jag precis lyckats att inte somna under tv-tittandet och sängen ringde nyss då jag glömt av våran lilla dejt! Ooops dags att skynda, vem vill låta den fantastiska sängen vänta för länge???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar