juni 20, 2011

ett rastlöst barn om våren

Hello alla små söta!
Lovet har tagit fart, men inte för mig för att jag har börjat sommarjobba! Dagarna spenderas på en förskola ute på Smithska Udden (Näset, typ). Helt underbart roligt! Hjälper mest till i köket med disk och matlagning (dör) det är såååååå kul!!!!!!!!!!!!! Nackdelen är attt jag börjar halv 8... hehe, morgontrötta Elin sitter här! Hoppas alla har ett underbart lov, mitt börjar på riktigt om 3 veckor, men midsommar ligger inte långt borta så lite ledighet hinner jag allt med!

Har fått en liten fråga om vilket gymnasium jag ska gå på (älskar frågor, fortsätt!)

1. Kunskapsgymnasiet, Natur.
2. Donner, Natur.
3. Mikael Elias Teoretiska, Natur.
4. Polhem, Natur.
5. Engelska gymnasiet, Natur.

Vem tror att jag kommer bli naturare? hmmm....

Klappat och klart i ordning, sitter och biter sönder naglarnra och hoppas förgäves att komma in på mitt första val (inga hästlängder mellan mitt betyg och lägsta precis).

Ha ett fortsatt bra lov och fortsätt med frågorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar